اشعار من

...عِشقِـــــ صادِقانهِـــــــ...

                        "تنهایی"

بارها فریاد زدم

 

               و تو را خواندم

 

    تو را که در تاریک ترین تاریکی ها

 

                                   تنها رهایم کردی

 

بارها افسوس خوردم

 

                   اما چه کسی صدایم را شنید؟؟

 

تنها،تنهاترین یارم *تنهایی* بود

 

                    که صبورانه مرا پذیرا شد

 

            و من

 

    سر در اغوشش چه شبانه هایی که گریستم

 

            و

 

              چه شبانه هایی که سکوت کردم...

 

در دلم هزاران کاش بود

                   *کاش های دور

                                کاش های رویایی*

 

  ارزو داشتم *ای کاش

 

             کاش ها هم روزی واقعیت شوند..*

 

           ولی اکنون

 

          دلیل کاش ها را دانستم که چرا

 

                            واقعیت نشدند!

 

در دلم هزاران اه و فریاد بود

 

                                اما

 

                    سکوت کردمو در خود شکستم

 

                 و

 

*شکستنم پر از فریاد سکوت بود*

 

                     و دم نزدم

 

در اوج تنهایی ام

 

         در اوج بغض هایم

 

                     چه کسی دست مرا گرفت؟؟

 

شب ها را به امیدصبحی زیبا سر کردم

 

                      اما دریغ

 

                    دریغ از صبحی زیبا!

 

       اکنون

 

      یاریت را نمی طلبم

 

                   اکنون

 

                دستان گرمت را نمی خواهم

 

       قلب من سالهاست که مرده است

 

                            و اکنون

 

                با من بودنت را نمی خواهم

 

      دلم مدتهاست که شکسته

 

                         و قلبم

 

      مدتهاست که به تنهایی عادت کرده

 

                                 ومن 

               

              شکستن عادت را نمی خواهم.....


نظرات شما عزیزان:

سیمین
ساعت2:53---25 اسفند 1390
دلم می خواد شادتر باشی پر از هیجان جوانی

طوفان
ساعت17:52---5 اسفند 1390
جالب بود
پاسخ:ممنون که اومدین منتظر نظرات بعدیتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت17:39توسط ***lovely*** | |